Nieuws:

Corné Mulders, oud CIO St. Antonius Ziekenhuis, over de Utrecht IT Circle

Tags: Ervaringen

Waarom is het St. Antonius Ziekenhuis lid geworden van de Utrecht IT Circle en wat is de meerwaarde van de IT Circle?

Ik ben lid geworden van de IT Circle in Utrecht omdat ik geloof dat het voor de ontwikkeling van medewerkers enorm belangrijk is om regelmatig “buiten te kijken”. Niet alleen om te zien wat daar beter is, maar ook om te beseffen wat je zelf eigenlijk al best heel goed doet. Vooral in organisaties waar medewerkers vaak lang in dienst zijn, zoals bij het St. Antonius Ziekenhuis, biedt dat de medewerkers de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen en beter te worden.

Wat heeft de Utrecht IT Circle a.s.r. gebracht? Op welk(e) resultaat/resultaten ben je het meest trotst?

Door deelname aan diverse activiteiten van de IT Circle hebben medewerkers een aantal lastige vraagstukken waar ze mee worstelden sneller in de vingers kunnen krijgen. Zo heeft een grote verzekeringsmaatschappij ons ziekenhuis geholpen om snel SLAs te kunnen maken. Daarnaast hebben we en uitwisseling gehad van een projectmanager vanuit de Amsterdam IT Circle naar de Utrecht IT Circle die in het St. Antonius een prima klus heeft geklaard.

Deelnemen aan UIC of inschrijven voor de newsflash?
Meld je bij ons aan!

Contact